Hoe stel je als bedrijf een arbeidsomstandigheden- en verzuimbeleid op? Trendel Arbodienstverlening en Advies kan jou hierbij ondersteunen! Wij zijn in 2006 gestart en inmiddels uitgegroeid tot een landelijk werkende adviesorganisatie. We zijn gericht op arbeidsomstandigheden, verzuim en kenmerken ons door onder andere resultaatgerichtheid en maatwerk. Of het nu op het gebied van ziekteverzuim, verzuimpreventie of werkgeversadvies is, Trendel Arbodienstverlening staat voor jullie klaar!
Als bedrijf heb je soms veel te verduren. Zo heeft ieder bedrijf met ziekteverzuim te kampen. Daarom is het als bedrijf essentieel om ondersteuning te hebben van een arbodeskundige. Je hebt een arbodeskundige onder andere nodig bij:
Trendel biedt een totaaloplossing door middel van arbodienstverlening! Dit doen wij door ons onder andere te focussen op welke vragen en wensen er in een bedrijf zijn. Wij stemmen onze dienstverlening daar dan ook op af en hanteren zo altijd een persoonlijke aanpak.
Heb jij interesse in de arbodienstverlening van Trendel? Neem dan contact met ons op! We bespreken graag samen alle mogelijkheden.
Trendel B.V.
Lemelerberg 33
2402 ZN Alphen aan den Rijn
Volg ons ook op Facebook en LinkedIn en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!
“Bouwen op én met elkaar….ook als het gaat om inzetbaarheid van onze medewerkers. Met de deskundigen bij Trendel werken we prettig samen om op een betrouwbare en persoonlijke manier invulling te geven aan onze re-integratietrajecten.”