In het kader van de Wet verbetering Poortwachter tijdens ziekteverzuim
Een goed Plan van Aanpak verdient zich terug!
Goede verzuimbegeleiding begint met een kwalitatief inhoudelijk Plan van Aanpak. In het Plan van Aanpak geef je het doel van de re-integratie aan en leg je in samenspraak met de verzuimende medewerker de overeengekomen afspraken om tot het doel te komen vast.
Vanuit de Wet Verbetering Poortwachter ben je als werkgever bij verzuim verantwoordelijk voor het opstellen van een Plan van Aanpak. Een Plan van Aanpak is een momentopname en dient periodiek te worden geëvalueerd en bij een veranderende (medische) situatie te worden bijgesteld.
De inhoud van een (bijstelling) Plan van Aanpak bepaalt de route van de re-integratie. Deze route is (deels) te beïnvloeden door het Plan van Aanpak ‘sturend’ te gebruiken en proactief in samenspraak met de verzuimende medewerker op te stellen.
In de workshop vertellen we je hier graag meer over.
Workshop Plan van Aanpak. De volgende onderwerpen komen aan bod:
Datum & tijd: 30 oktober 2023 om 14:00
Duur: Circa 2 uur
Locatie: Trendel Arbodienstverlening & Advies – Lemelerberg 33 te Alphen aan den Rijn
Aanmelding via formulier op deze pagina
Na aanmelding ontvang je uiterlijk 1 week voor de workshop een definitieve uitnodiging.
Maximaal aantal deelnemers: 12
Een goed Plan van Aanpak verdient zich terug! De investering voor deelname aan de workshop zijn € 95,- excl. btw per deelnemer.
Na deelneming aan de workshop beschik je over voldoende kennis om een kwalitatief, sturend en proactief Plan van Aanpak op te stellen. Hiermee bespaar je per plan het tarief van € 112,50 wanneer je het Plan van Aanpak door de Adviseur Arbeid en Gezondheid van Trendel zou laten opstellen. Natuurlijk blijft de Adviseur altijd beschikbaar voor advies en ondersteuning en indien gewenst ook voor het opstellen van het Plan van Aanpak.
Heb je toch nog vragen. Bel of mail gerust.
“Kenmerkend voor Trendel is de persoonlijke benadering, de korte communicatielijnen en het hebben van een vast aanspreekpunt. Daarnaast verdiepen zij zich in de gang van zaken van werkgever en werknemer. De rapportages zijn helder en geven een duidelijk beeld wat we kunnen verwachten.”