Trendel beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Een klacht is iedere uiting van onvrede inzake de dienstverlening van Trendel in het algemeen of inzake het handelen van medewerkers van Trendel, welke niet na een enkele toelichting of onmiddellijke correctie wordt verholpen.
Uitgezonderd is onvrede over een advies van de bedrijfsarts en/of een andere door de bedrijfsarts ingeschakelde deskundige om het werk (gedeeltelijk) te hervatten. De klacht is dan niet ontvankelijk. Hiervoor kunt u een deskundigen-oordeel bij UWV aanvragen.
Download hier onze klachtenprocedure
Wij zien er nauwkeurig op toe dat alle gegevens waarmee wij werken optimaal beschermd worden tegen onbevoegden. In ons Privacyreglement staat precies wie welke gegevens mag inzien, hoe lang ze bewaard worden en hoe we voorkomen dat onbevoegde personen ze kunnen bekijken.
“Bouwen op én met elkaar….ook als het gaat om inzetbaarheid van onze medewerkers. Met de deskundigen bij Trendel werken we prettig samen om op een betrouwbare en persoonlijke manier invulling te geven aan onze re-integratietrajecten.”