Trendel beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Een klacht is iedere uiting van onvrede inzake de dienstverlening van Trendel in het algemeen of inzake het handelen van medewerkers van Trendel, welke niet na een enkele toelichting of onmiddellijke correctie wordt verholpen.
Uitgezonderd is onvrede over een advies van de bedrijfsarts en/of een andere door de bedrijfsarts ingeschakelde deskundige om het werk (gedeeltelijk) te hervatten. De klacht is dan niet ontvankelijk. Hiervoor kunt u een deskundigen-oordeel bij UWV aanvragen.
Download hier onze klachtenprocedure
Wij zien er nauwkeurig op toe dat alle gegevens waarmee wij werken optimaal beschermd worden tegen onbevoegden. In ons privacyreglement staat precies wie welke gegevens mag inzien, hoe lang ze bewaard worden en hoe we voorkomen dat onbevoegde personen ze kunnen bekijken.
“Korte lijnen, directe communicatie is waar wij met Lansigt om bekend staan. Datzelfde verwachten we ook van onze partners. Met Trendel hebben we die gevonden. Objectiviteit, betrouwbaarheid en persoonlijk contact zijn elementen die wij erg op prijs stellen bij Trendel.”