Vragen? Bel ons 0172 - 760 100

Klachtenprocedure

Trendel beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Een klacht is iedere uiting van onvrede inzake de dienstverlening van Trendel in het algemeen of inzake het handelen van medewerkers van Trendel, welke niet na een enkele toelichting of onmiddellijke correctie wordt verholpen.

Uitgezonderd is onvrede over een advies van de bedrijfsarts en/of een andere door de bedrijfsarts ingeschakelde deskundige om het werk (gedeeltelijk) te hervatten. De klacht is dan niet ontvankelijk. Hiervoor kunt u een deskundigen-oordeel bij UWV aanvragen.

Download hier onze klachtenprocedure

 

Privacy

Wij zien er nauwkeurig op toe dat alle gegevens waarmee wij werken optimaal beschermd worden tegen onbevoegden. In ons privacyreglement staat precies wie welke gegevens mag inzien, hoe lang ze bewaard worden en hoe we voorkomen dat onbevoegde personen ze kunnen bekijken.

 

“Korte lijnen, directe communicatie is waar wij met Lansigt om bekend staan. Datzelfde verwachten we ook van onze partners. Met Trendel hebben we die gevonden. Objectiviteit, betrouwbaarheid en persoonlijk contact zijn elementen die wij erg op prijs stellen bij Trendel.”

Pieter van der Kwaak Directeur/Register Accountant
Lansigt Accountants

Onze speerpunten

  • Persoonlijk
  • Snel schakelen
  • Maatwerk oplossingen

Stel uw vraag aan ons team

Om deze website goed te laten werken en onze website te kunnen optimaliseren op uw beleving plaatsen wij kleine bestanden op uw computer (zogenoemde cookies) en analyseren wij het websitegebruik. Een zeer groot deel van de websites doen dit. Nieuwe wetgeving verplicht ons u hiervoor toestemming te vragen. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies