Trendel is in 2006 gestart en inmiddels uitgegroeid tot een landelijk werkende adviesorganisatie gericht op arbeidsomstandigheden, verzuim en organisatie die zich kenmerkt door resultaatgerichtheid en maatwerk. Trendel speelt een adviserende rol en zoekt altijd de samenwerking met het bedrijf. Wij focussen ons op welke vragen en wensen er in een bedrijf zijn en stemmen daar onze dienstverlening op af.
Trendel zoekt daarbij klanten die arbeidsomstandigheden van belang vinden voor hun bedrijf en daar actief – samen met ons – mee aan de slag willen. Deze klanten hebben dan ook vaak dezelfde visie ten aanzien van verzuim. Wij willen een betrokken en innovatieve samenwerkingspartner voor uw onderneming zijn. Of dat nu op het gebied van preventie, verzuimmanagement, training of advies is, wij staan altijd voor u klaar met pragmatische oplossingen.
Inmiddels heeft Trendel met meer dan 200 bedrijven een samenwerkingsverband op arbo gebied.
Bij Trendel heeft iedere klant met een klein team te maken: een eigen adviseur en bedrijfsarts, die makkelijk toegankelijk zijn. Daar zijn onze IT systemen op ingericht. Met aandacht voor de klant.
Daardoor kunnen wij snel schakelen en op het juiste moment de juiste actie inzetten. Dit voorkomt ruis op de lijn en onnodige bureaucratische en geldverslindende procedures.
Trendel groeit door autonome groei, zonder verlies van korte lijnen en lokaliteit, hierdoor blijven we letterlijk en figuurlijk dicht bij onze klant staan.
Trendel ondersteunt bedrijven om blijvend succes te realiseren. Wij bieden passende oplossingen in verzuim, preventie, personeels- en gezondheidsmanagement. Precies zoals u dat wenst, niet meer en niet minder. Onze werkwijze is helder en eenduidig: wij gaan uit van úw vraag en úw wensen. Samen met u bepalen we het gewenste doel en de stappen die naar het succes leiden. Vervolgens richten we samen de uitvoering in.
Duidelijke afspraken, snelle terugkoppelingen, wederzijds vertrouwen en een open communicatie maken kwaliteit vanzelfsprekend.
Trendel investeert veel in deskundigheid en expertise, omdat wij een hoog niveau van onze adviseurs nastreven. Onze adviseurs zijn door de wol geverfd en worden continue bijgeschoold. Onze adviseurs zijn kundige sparringpartners met als o.a. opleidingen als register casemanager, register arbeidsdeskundige, preventiemedewerker, vertrouwenspersoon en Occupational Health, Welness en Safety specialist (kort gezegd Arboconsultancy), bedrijfsfysiotherapeute, arboverpleegkundige, arbeid en organisatiedeskundige etc. Kijk voor meer informatie op onze teampagina.
Wij werken met geregistreerde bedrijfsartsen. Dat betekent dat zij de vierjarige vervolgopleiding tot arts Arbeid en Gezondheid hebben gevolgd en daarna verplicht bijscholingen volgen. De bedrijfsarts staat als medisch specialist in het Register van Sociaal Geneeskundigen.
Als trotse partner van Verdi Groep zetten wij ons in voor het creëren van gezonde en productieve werkomgevingen. Verdi Groep is de kwaliteitspartner voor werkgevers die een blijvende positieve impact willen realiseren op de gezondheid, het welzijn en de prestaties van hun medewerkers. Samen streven we naar meetbare resultaten door het implementeren van duurzame oplossingen die bijdragen aan plezierige en gezonde werkplekken. Onze gezamenlijke visie is een wereld waarin vitale en productieve werkomgevingen de standaard zijn. Door onze krachten te bundelen, spelen we een leidende rol in het vormgeven van de toekomst van werk. Hiermee leveren we een betekenisvolle bijdrage aan de vitaliteit en productiviteit van werkend Nederland!
“Overgestapt naar Trendel voor de persoonlijke aandacht, het kleinschalige, de extra begeleiding waar nodig en de korte lijnen. Dit maken zij volledig waar!”