Vragen? Bel ons 0172 - 760 100

Workshop
“Benut consult efficiënt en effectief!” 

Workshop is verplaatst naar het najaar, exacte data volgt nog

In deze workshop nemen we je mee hoe en wanneer een (taakgedelegeerde) bedrijfsarts juist wel of niet in te zetten.Door op het juiste moment een (taakgedelegeerde) bedrijfsarts te betrekken en een volledige vraagstelling voor te leggen, haal je beste resultaat uit de samenwerking met een (taakgedelegeerde) bedrijfsarts. Een (taakgedelegeerde) bedrijfsarts wordt voornamelijk ingezet bij het uitvoeren van de Wet Verbetering Poortwachter maar misschien is hun rol bij preventie nog wel belangrijker.  

Preventief Ziekteverzuim

Inhoud van de workshop

De volgende onderwerpen komen aan bod:

    • Rolduidelijkheid: Wie doet wanneer wat? En wat juist niet?  
    • Vraagstelling: Welke vragen die bijdragen aan de re-integratie kun je stellen 
    • Samenwerking: Hoe kun je de samenwerking versterken?  

Datum, tijd en locatie

Datum & tijd: volgt nog
Duur: Circa 2,5 uur
Locatie: Trendel Arbodienstverlening & Advies – Lemelerberg 33 te Alphen aan den Rijn

Aanmelding

Aanmelding via formulier op deze pagina
Na aanmelding ontvang je uiterlijk 2 weken voor de workshop een definitieve uitnodiging. Deelname geschiedt op volgorde van aanmelding.

Kosten

De kosten voor deelname aan de workshop zijn € 110,- excl. btw per deelnemer.
Deze kosten worden op de maandelijkse factuur in rekening gebracht.

Heb je toch nog vragen. Bel of mail gerust.

 

 

“Tijdens de transparante kennismaking, onze wensen duidelijk kunnen maken en daarmee maakt Trendel op maat de samenwerkingsafspraken. Duidelijke communicatie en het advies wat je krijgt is in ons belang en niet altijd in Trendel’s belang en dat schept vertrouwen. De workshops die met regelmaat worden gegeven sluiten aan op onze behoefte. Tot nu toe zeer tevreden over de samenwerking.”

Maurice de Bruin Adjunct-directeur
Wed. J. de Bruyn & ZN. B.V.

Onze speerpunten

  • Persoonlijk
  • Snel schakelen
  • Maatwerk oplossingen

Stel uw vraag aan ons team